Έκλεισε και η Ειδική Παιδαγωγική Ακαδημία της Θεσσαλονίκης, η οποία διοχέτευε με εκπαιδευτικό προσωπικό τα μειονοτικά μουσουλμανικά σχολεία της Θράκης. Βέβαια, το κλείσιμο της Ακαδημίας ήταν θεμιτό, αφού η ύπαρξή της δημιουργούσε μείζον θέμα για την ίδια την Παιδεία
και την ισότητα στην παροχή της προς τα Ελληνόπουλα.
Όμως, το κλείσιμο της ΕΠΑΘ επιζητούσε διακαώς και η Άγκυρα μέσω της φερεφώνων της στην Θράκη. Και οι τουρκοτσολιάδες υποπρακτορίσκοι δεν επεδίωκαν το κλείσιμο της ΕΠΑΘ για να απαιτήσουν την εκπαίδευση των μειονοτικών εκπαιδευτικών μέσα από τα Παιδαγωγικά ΑΕΙ της χώρας. Απλά ζητούσαν (χωρίς να προβάλουν κάποια πρόταση) να κλείσει η ΕΠΑΘ! Και η κυβέρνηση Παπανδρέου, που δεν χαλάει χατήρια στο τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής και στα μίσθαρνά του, έκλεισε την σχολή...
Τώρα, όμως, οι άκρως προβλεπόμενοι υποπρακτορίσκοι αρχίζουν να ψελλίζουν... διάφορα. Εμείς, είχαμε καταδείξει - αποκαλύψει τον σκοπό που επιδιώκει η Άγκυρα, όταν γράψαμε προ έτους, για την αναζήτηση χώρου στην Κομοτηνή που θα μπορεί φιλοξενήσει Τουρκικό Πανεπιστήμιο!!! Και σε αυτό ακριβώς σκοπεύουν και οι διάσπαρτες μισόλογες δηλώσεις των ανθρώπων της Άγκυρας. Αυτό προσπαθούν να προωθήσουν μεθοδικά (βλέπετε, πάντα υπάρχει και ο φόβος να έρθουν τα πάνω-κάτω με λάθος χειρισμούς) στην κοινωνία της Θράκης, την ανάγκη δημιουργίας Τουρκικού Πανεπιστημίου.
Επειδή είναι θέμα λίγου -πλέον- χρόνου να τεθεί το ζήτημα στην κυβέρνηση, μέσω αίτησης των μουσουλμάνων της Θράκης, εμείς σήμερα θα τολμήσουμε να αποκαλύψουμε το "επόμενο βήμα" της Άγκυρας, η οποία θα ζητήσει την δημιουργία Τουρκικού Πανεπιστημίου Θράκης ως επένδυση τούρκων επιχειρηματιών (αν και το προσδοκώμενο για την παρέα του Νταβούτογλου είναι να γίνει τουρκικό πανεπιστήμιο με Ελληνικά χρήματα...). Και την επιχειρηματική αυτή πρόταση δεν θα μπορεί να την αρνηθεί η κυβέρνηση Παπανδρέου, εάν οι τούρκοι "επιχειρηματίες" εμφανίσουν και ιδιόκτητο χώρο όπου θα γίνουν οι εγκαταστάσεις...
Στο δρόμο προς την Κοσοβοποήση της Θράκης, λοιπόν, διαβάζουμε στην εφημερίδα "Χρόνος" της Κομοτηνής, την ομιλία του Αχμέτ Χατζηοσμάν στην Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων:
Ο βουλευτής Ροδόπης στη συζήτηση νομοσχεδίου, που περιελάμβανε διάταξη για κατάργηση της ακαδημίας, ζήτησε να μάθει τι μέλλει γενέσθαι, αφού, όπως τόνισε: «όσο σημαντική είναι η κατάργησή της, άλλο τόσο σημαντικό είναι το καθεστώς που θα ακολουθήσει».
Υπεύθυνη για πολλά αρνητικά στο χώρο της μειονοτικής εκπαίδευσης ήταν η Ειδική Παιδαγωγική Ακαδημία Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τον βουλευτή ΠΑ.ΣΟ.Κ. Ροδόπης, Αχμέτ Χατζηοσμάν. Την πεποίθησή του αυτή ο κ. Χατζηοσμάν την εξέφρασε κατά τη διάρκεια της χθεσινής του ομιλίας στη διαρκή επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων με θέμα την επεξεργασία και εξέταση του σχεδίου νόμου του υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων «Θεσμικό πλαίσιο των πρότυπων πειραματικών σχολείων, ίδρυση ινστιτούτου εκπαιδευτικής πολιτικής, οργάνωση του ινστιτούτου τεχνολογίας υπολογιστών και εκδόσεων «Διόφαντος» και λοιπές διατάξεις».
Αν και ο βουλευτής δεν είναι μέλος της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων, μίλησε ως μέλος της μειονότητας και βουλευτής Ροδόπης, εξηγώντας ότι ο λόγος που παρέστη στην επιτροπή αφορά μία διάταξη του νομοσχεδίου και συγκεκριμένα, την παράγραφο 9 του άρθρου 59 για την κατάργηση της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης. Ο κ. Χατζηοσμάν στην ομιλία του έκανε λόγο: «για μία διάταξη με μέγιστη σπουδαιότητα για εμάς, τα μέλη της μειονότητας στη Θράκη. Ενδεχομένως από την Αθήνα να μην μπορεί κάποιος να βιώσει στις πραγματικές του διαστάσεις το μέγεθος ενός προβλήματος, αλλά εμείς στη Θράκη είμαστε πεπεισμένοι ότι η Ε.Π.Α.Θ. ευθυνόταν για πολλά αρνητικά στο χώρο της μειονοτικής εκπαίδευσης, όπως το ιδιαίτερα χαμηλό μορφωτικό επίπεδο του μειονοτικού πληθυσμού.
Εμείς, τα μέλη της μειονότητας, ζητούσαμε την κατάργηση της ακαδημίας από την πρώτη κιόλας μέρα της λειτουργίας της, τα τελευταία 43 χρόνια δηλαδή. Το σκεπτικό για την ίδρυση της Ε.Π.Α.Θ. ήταν τελείως λανθασμένο, στηριζόταν σε πολιτικές διάκρισης και ελέγχου, πολιτικές που ανήκουν στο παρελθόν. Η λειτουργία της δημιούργησε περισσότερα προβλήματα από αυτά που έλυσε, προκάλεσε ανεπανόρθωτα πλήγματα στη μειονοτική εκπαίδευση, η προσφορά της ήταν μηδαμινή, η κατάργησή της η μόνη λύση και λύτρωση, πρωτίστως για τους μαθητές, για την ποιότητα της εκπαίδευσης, για τους δασκάλους και τους γονείς.
Πρόκειται για ένα χουντικό κατασκεύασμα, ένα κατάλοιπο της επταετίας, που έπρεπε να εξαλειφθεί. Με αυτή τη λογική ιδρύθηκε η Ε.Π.Α.Θ. επί Χούντας και δυστυχώς, ήταν μία πολιτική που κληρονομήσαμε από ένα απολυταρχικό και αντιδημοκρατικό καθεστώς.
Αυτό λοιπόν που δεν κατάφερε να κάνει καμία κυβέρνηση τα τελευταία 42 χρόνια, το πέτυχε η κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου και επιτρέψτε μου να αναφερθώ προσωπικά στον πρωθυπουργό γιατί ο ίδιος το εξήγγειλε και το υλοποίησε. Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι όλες οι θετικές για τη μειονότητα πολιτικές συνδέονται με κάποιο τρόπο με το όνομα του Γιώργου Παπανδρέου. Δε θέλω να μειώσω το ρόλο του υπουργείου. Φυσικά, αυτή η διάταξη φέρει την υπογραφή της κυρίας υπουργού και της το αναγνωρίζουμε.
Ο λόγος της παρέμβασής μου είναι να στρέψω τα βλέμματα όλων στο επόμενο βήμα. Τι μέλλει γενέσθαι μετά την κατάργηση της Ε.Π.Α.Θ.; Όσο σημαντική είναι η κατάργησή της, άλλο τόσο σημαντικό είναι το καθεστώς που θα ακολουθήσει. Για αυτό παρακαλώ να είμαστε πολύ προσεκτικοί ως προς τον σχεδιασμό της σχολής που θα αντικαταστήσει την Ε.Π.Α.Θ., να γίνει η απαραίτητη διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς, να τοποθετηθούν τα μέλη της μειονότητας γιατί εμάς αφορά και να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση.
Κι εσείς κύριοι και κυρίες συνάδελφοι, θέλω να είστε ευαισθητοποιημένοι σε αυτό το ζήτημα. Όλοι όσοι βρισκόμαστε σήμερα εδώ συμμεριζόμαστε την άποψη ότι η εκπαίδευση είναι δικαίωμα και μάλιστα, δικαίωμα που πρέπει να παρέχουμε στον κάθε πολίτη του κόσμου και να το προστατεύουμε. Έχουμε όλοι ευθύνη γι’ αυτό. Κι επειδή όπως ανέφερα κατά το παρελθόν εφαρμοζόταν πολιτικές διάκρισης εις βάρος των μελών της μειονότητας, ας προσπαθήσουμε να διορθώσουμε αυτές τις πληγές του παρελθόντος και να παρέχουμε ίση πρόσβαση σε μία ποιοτική εκπαίδευση, τόσο στους μικρούς μαθητές, όσο και στους αποφοίτους της μειονότητας.
Αποτελεί βαθιά μου πεποίθηση ότι οι πολιτικές της κυβέρνησης θα ανοίξουν μία νέα σελίδα στη μειονοτική εκπαίδευση και πραγματικά, ας είναι αυτή τη φορά προς όφελος της Παιδείας, προς όφελος των μαθητών», κατέληξε στην ομιλία του ο Αχμέτ Χατζηοσμάν.
Αυτά δεν τα λέει όμως μόνο ο κύριος Χατζηοσμάν. Αυτά και άλλα πολλά έχουν αρχίσει να λέγονται από την επόμενη ημέρα κλεισίματος της ΕΠΑΘ. Και η κυβέρνηση κωφεύει...
Αλήθεια, κύριε Πεταλωτή, δεν έχετε επιβάλει ακόμη καμία διοικητική τιμωρία στο ΑΠΕ σε εκείνους που αναφέρθηκαν προ 10ημέρου (περίπου) στην Κομοτηνή, γράφοντάς την "Γκιουμουλτζίνα"; Και αν δεν το ξέρετε, κύριε Πεταλωτή, η αναφορά αυτή είναι στην τουρκική γλώσσα!!! Αλήθεια, έχετε δώσει τέτοια εντολή στο ΑΠΕ, στο οποίο είστε πολιτικός προϊστάμενος; Αναγνωρίζετε κι εσείς την πόλη σας με το τουρκικό της όνομα;
και την ισότητα στην παροχή της προς τα Ελληνόπουλα.
Όμως, το κλείσιμο της ΕΠΑΘ επιζητούσε διακαώς και η Άγκυρα μέσω της φερεφώνων της στην Θράκη. Και οι τουρκοτσολιάδες υποπρακτορίσκοι δεν επεδίωκαν το κλείσιμο της ΕΠΑΘ για να απαιτήσουν την εκπαίδευση των μειονοτικών εκπαιδευτικών μέσα από τα Παιδαγωγικά ΑΕΙ της χώρας. Απλά ζητούσαν (χωρίς να προβάλουν κάποια πρόταση) να κλείσει η ΕΠΑΘ! Και η κυβέρνηση Παπανδρέου, που δεν χαλάει χατήρια στο τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής και στα μίσθαρνά του, έκλεισε την σχολή...
Τώρα, όμως, οι άκρως προβλεπόμενοι υποπρακτορίσκοι αρχίζουν να ψελλίζουν... διάφορα. Εμείς, είχαμε καταδείξει - αποκαλύψει τον σκοπό που επιδιώκει η Άγκυρα, όταν γράψαμε προ έτους, για την αναζήτηση χώρου στην Κομοτηνή που θα μπορεί φιλοξενήσει Τουρκικό Πανεπιστήμιο!!! Και σε αυτό ακριβώς σκοπεύουν και οι διάσπαρτες μισόλογες δηλώσεις των ανθρώπων της Άγκυρας. Αυτό προσπαθούν να προωθήσουν μεθοδικά (βλέπετε, πάντα υπάρχει και ο φόβος να έρθουν τα πάνω-κάτω με λάθος χειρισμούς) στην κοινωνία της Θράκης, την ανάγκη δημιουργίας Τουρκικού Πανεπιστημίου.
Επειδή είναι θέμα λίγου -πλέον- χρόνου να τεθεί το ζήτημα στην κυβέρνηση, μέσω αίτησης των μουσουλμάνων της Θράκης, εμείς σήμερα θα τολμήσουμε να αποκαλύψουμε το "επόμενο βήμα" της Άγκυρας, η οποία θα ζητήσει την δημιουργία Τουρκικού Πανεπιστημίου Θράκης ως επένδυση τούρκων επιχειρηματιών (αν και το προσδοκώμενο για την παρέα του Νταβούτογλου είναι να γίνει τουρκικό πανεπιστήμιο με Ελληνικά χρήματα...). Και την επιχειρηματική αυτή πρόταση δεν θα μπορεί να την αρνηθεί η κυβέρνηση Παπανδρέου, εάν οι τούρκοι "επιχειρηματίες" εμφανίσουν και ιδιόκτητο χώρο όπου θα γίνουν οι εγκαταστάσεις...
Στο δρόμο προς την Κοσοβοποήση της Θράκης, λοιπόν, διαβάζουμε στην εφημερίδα "Χρόνος" της Κομοτηνής, την ομιλία του Αχμέτ Χατζηοσμάν στην Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων:
Ο βουλευτής Ροδόπης στη συζήτηση νομοσχεδίου, που περιελάμβανε διάταξη για κατάργηση της ακαδημίας, ζήτησε να μάθει τι μέλλει γενέσθαι, αφού, όπως τόνισε: «όσο σημαντική είναι η κατάργησή της, άλλο τόσο σημαντικό είναι το καθεστώς που θα ακολουθήσει».
Υπεύθυνη για πολλά αρνητικά στο χώρο της μειονοτικής εκπαίδευσης ήταν η Ειδική Παιδαγωγική Ακαδημία Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τον βουλευτή ΠΑ.ΣΟ.Κ. Ροδόπης, Αχμέτ Χατζηοσμάν. Την πεποίθησή του αυτή ο κ. Χατζηοσμάν την εξέφρασε κατά τη διάρκεια της χθεσινής του ομιλίας στη διαρκή επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων με θέμα την επεξεργασία και εξέταση του σχεδίου νόμου του υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων «Θεσμικό πλαίσιο των πρότυπων πειραματικών σχολείων, ίδρυση ινστιτούτου εκπαιδευτικής πολιτικής, οργάνωση του ινστιτούτου τεχνολογίας υπολογιστών και εκδόσεων «Διόφαντος» και λοιπές διατάξεις».
Αν και ο βουλευτής δεν είναι μέλος της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων, μίλησε ως μέλος της μειονότητας και βουλευτής Ροδόπης, εξηγώντας ότι ο λόγος που παρέστη στην επιτροπή αφορά μία διάταξη του νομοσχεδίου και συγκεκριμένα, την παράγραφο 9 του άρθρου 59 για την κατάργηση της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης. Ο κ. Χατζηοσμάν στην ομιλία του έκανε λόγο: «για μία διάταξη με μέγιστη σπουδαιότητα για εμάς, τα μέλη της μειονότητας στη Θράκη. Ενδεχομένως από την Αθήνα να μην μπορεί κάποιος να βιώσει στις πραγματικές του διαστάσεις το μέγεθος ενός προβλήματος, αλλά εμείς στη Θράκη είμαστε πεπεισμένοι ότι η Ε.Π.Α.Θ. ευθυνόταν για πολλά αρνητικά στο χώρο της μειονοτικής εκπαίδευσης, όπως το ιδιαίτερα χαμηλό μορφωτικό επίπεδο του μειονοτικού πληθυσμού.
Εμείς, τα μέλη της μειονότητας, ζητούσαμε την κατάργηση της ακαδημίας από την πρώτη κιόλας μέρα της λειτουργίας της, τα τελευταία 43 χρόνια δηλαδή. Το σκεπτικό για την ίδρυση της Ε.Π.Α.Θ. ήταν τελείως λανθασμένο, στηριζόταν σε πολιτικές διάκρισης και ελέγχου, πολιτικές που ανήκουν στο παρελθόν. Η λειτουργία της δημιούργησε περισσότερα προβλήματα από αυτά που έλυσε, προκάλεσε ανεπανόρθωτα πλήγματα στη μειονοτική εκπαίδευση, η προσφορά της ήταν μηδαμινή, η κατάργησή της η μόνη λύση και λύτρωση, πρωτίστως για τους μαθητές, για την ποιότητα της εκπαίδευσης, για τους δασκάλους και τους γονείς.
Πρόκειται για ένα χουντικό κατασκεύασμα, ένα κατάλοιπο της επταετίας, που έπρεπε να εξαλειφθεί. Με αυτή τη λογική ιδρύθηκε η Ε.Π.Α.Θ. επί Χούντας και δυστυχώς, ήταν μία πολιτική που κληρονομήσαμε από ένα απολυταρχικό και αντιδημοκρατικό καθεστώς.
Αυτό λοιπόν που δεν κατάφερε να κάνει καμία κυβέρνηση τα τελευταία 42 χρόνια, το πέτυχε η κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου και επιτρέψτε μου να αναφερθώ προσωπικά στον πρωθυπουργό γιατί ο ίδιος το εξήγγειλε και το υλοποίησε. Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι όλες οι θετικές για τη μειονότητα πολιτικές συνδέονται με κάποιο τρόπο με το όνομα του Γιώργου Παπανδρέου. Δε θέλω να μειώσω το ρόλο του υπουργείου. Φυσικά, αυτή η διάταξη φέρει την υπογραφή της κυρίας υπουργού και της το αναγνωρίζουμε.
Ο λόγος της παρέμβασής μου είναι να στρέψω τα βλέμματα όλων στο επόμενο βήμα. Τι μέλλει γενέσθαι μετά την κατάργηση της Ε.Π.Α.Θ.; Όσο σημαντική είναι η κατάργησή της, άλλο τόσο σημαντικό είναι το καθεστώς που θα ακολουθήσει. Για αυτό παρακαλώ να είμαστε πολύ προσεκτικοί ως προς τον σχεδιασμό της σχολής που θα αντικαταστήσει την Ε.Π.Α.Θ., να γίνει η απαραίτητη διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς, να τοποθετηθούν τα μέλη της μειονότητας γιατί εμάς αφορά και να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση.
Κι εσείς κύριοι και κυρίες συνάδελφοι, θέλω να είστε ευαισθητοποιημένοι σε αυτό το ζήτημα. Όλοι όσοι βρισκόμαστε σήμερα εδώ συμμεριζόμαστε την άποψη ότι η εκπαίδευση είναι δικαίωμα και μάλιστα, δικαίωμα που πρέπει να παρέχουμε στον κάθε πολίτη του κόσμου και να το προστατεύουμε. Έχουμε όλοι ευθύνη γι’ αυτό. Κι επειδή όπως ανέφερα κατά το παρελθόν εφαρμοζόταν πολιτικές διάκρισης εις βάρος των μελών της μειονότητας, ας προσπαθήσουμε να διορθώσουμε αυτές τις πληγές του παρελθόντος και να παρέχουμε ίση πρόσβαση σε μία ποιοτική εκπαίδευση, τόσο στους μικρούς μαθητές, όσο και στους αποφοίτους της μειονότητας.
Αποτελεί βαθιά μου πεποίθηση ότι οι πολιτικές της κυβέρνησης θα ανοίξουν μία νέα σελίδα στη μειονοτική εκπαίδευση και πραγματικά, ας είναι αυτή τη φορά προς όφελος της Παιδείας, προς όφελος των μαθητών», κατέληξε στην ομιλία του ο Αχμέτ Χατζηοσμάν.
Αυτά δεν τα λέει όμως μόνο ο κύριος Χατζηοσμάν. Αυτά και άλλα πολλά έχουν αρχίσει να λέγονται από την επόμενη ημέρα κλεισίματος της ΕΠΑΘ. Και η κυβέρνηση κωφεύει...
Αλήθεια, κύριε Πεταλωτή, δεν έχετε επιβάλει ακόμη καμία διοικητική τιμωρία στο ΑΠΕ σε εκείνους που αναφέρθηκαν προ 10ημέρου (περίπου) στην Κομοτηνή, γράφοντάς την "Γκιουμουλτζίνα"; Και αν δεν το ξέρετε, κύριε Πεταλωτή, η αναφορά αυτή είναι στην τουρκική γλώσσα!!! Αλήθεια, έχετε δώσει τέτοια εντολή στο ΑΠΕ, στο οποίο είστε πολιτικός προϊστάμενος; Αναγνωρίζετε κι εσείς την πόλη σας με το τουρκικό της όνομα;
ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2011/04/blog-post_538.html#ixzz1JpgVrK4L
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου