25.8.13

Tο μεταπολιτευτικό εκπαιδευτικό σύστημα παράγει «μορφωμένα» στουρνάρια

Χιλιαδες οι Ελληνες που διαμαρτυρονται για την ποιοτητα της Παιδειας και την απαραδεκτα χαμηλο επιπεδο των εκπαιδευτικων σε ολες τις βαθμιδες.
Και αλλος ενας προσεθεσε την φωνη του για την καταντια της Παιδειας μας.


To σύστημα από την Μεταπολίτευση και μετά, γέννησε αρχαιολόγους που δεν μπορούσαν να διαβάσουν...αρχαίες επιγραφές! 

Η ποιοτητα και το μορφωτικο  επιπεδο των περισσοτερων καθηγητων και διδασκαλων ειναι επικινδυνα χαμηλο. ΟΙ ιδιοι εχουν επιγνωση της ιδιαιτερα χαμηλης σταθμης των παρεχομενων εκπαιδευτικων υπηρεσιων και γι'αυτο αρνουνται την αξιολογηση. 
Αρκουνται στην ολιγοωρη εβδομαδιαια εργασια (5-21 ωρες) και στα φροντιστηρια που επ'αμοιβη ξεδιαντροπα παρεχουν προς τους ιδιους τους μαθητες των, ξεζουμιζοντας το πενιχρο εισοδημα των ατυχων γονεων. 
Οι πολιτικοι αποφευγουν να διορθωσουν την κατασταση αποφευγοντας να συγκρουσθουν με την συντεχνια της ΟΛΜΕ εποφθαμιωντες στις ψηφους των εκπαιδευτικων.

Για τον πολύ απλό λόγο, ότι είχαν ένα μικρό «θεματάκι» με την γνώση των Αρχαίων Ελληνικών, αλλά και των Λατινικών.

Aρκούσε να δηλώνει κάποιος...«αντιστασιακός» (κατά την περίοδο της Δικτατορίας), για να έχει προνομιακή μεταχείριση στα πανεπιστημιακά ιδρύματα.

Γιατί απορούμε για το επίπεδο των σημερινών μαθητών και πολύ περισσότερο για το επίπεδο των δασκάλων τους; .