24.9.13

Ο ΔΕΝΔΙΑΣ ΔΙΑΛΥΕΙ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ! ΕΛ.ΑΣ το μεγαλείο σου!Επιστολή αγανακτισμένου αστυνομικού !!!!!

 Αναρτήθηκε από ΛΥΣΤΕ 

Αγανακτισμένος αστυνομικός μας έστειλε την παρακάτω επιστολή και βγάλτε μόνοι 
 τα συμπεράσματά σας!!

Λοιπόν... εγώ και ο σύζυγος μου υπηρετούμε εδώ και τέσσερα χρόνια στην Β Α.Δ Δωδεκανήσου. Την προηγούμενη χρονιά δώσαμε εξετάσεις για να προαχθούμε στο βαθμό του Αρχιφύλακα και περάσαμε και οι δύο. Εμένα μου βγήκε η τοποθέτηση σε Α.Δ της Μακεδονίας  από όπου και κατάγομαι και του συζύγου μου πάλι στην Β Α. Δ Δωδ/σου. Έκανα αίτηση για παράταση ενός μήνα έως ότου βγει και η συνυπηρέτηση του άνδρα μου και έγινε δεκτή. Ο σύζυγος μου έκανε αίτηση συνυπηρέτησης στις 21 Αυγούστου, το συμβούλιο έγινε στις 30 του ίδιου μήνα και η απόφαση ήρθε σήμερα 23/09/ 2013 μόλις 4 μέρες πριν πάρω το φύλλο πορείας. Η απάντηση; 
Απορρίπτεται λόγω του αρθρ 107/ 2012 όπου:

 Οι προαγόμενοι σύμφωνα με τις διατάξεις του π.δ. 82/2006 (Α ΄ 86) στο βαθμό του Αρχιφύλακα γενικών καθηκόντων μετατίθενται υποχρεωτικά και δεν μετακινούνται για οποιοδήποτε λόγο για ένα (1) τουλάχιστον έτος σε Υπηρεσίες των Διευθύνσεων Αστυνομικών Επιχειρήσεων, Άμεσης Δράσης και Μεταγωγών Δικαστηρίων, καθώς και σε Αστυνομικά Τμήματα, Τμήματα Ασφαλείας, Τμήματα Τροχαίας, Τμήματα Αστυνομικών Επιχειρήσεων, Τμήματα Δίωξης Λαθρομετανάστευσης, Τμήματα Συνοριακής Φύλαξης και Αστυνομικούς Σταθμούς, με την επιφύλαξη της παραγράφου 3. Εξαιρούνται όσοι εμπίπτουν στην περίπτωση του εδαφίου η΄ της παρ. 2 του άρθρου 19, εφόσον οι λόγοι υγείας αφορούν τους ίδιους, καθώς και όσοι αποσπώνται - μετακινούνται σε Υπηρεσίες των Αστυνομικών Διευθύνσεων Αλεξανδρούπολης, Ορεστιάδας, Ξάνθης, Ροδόπης, Λέσβου, Σάμου, Χίου, Α΄ Δωδεκανήσου και Β΄ Δωδεκανήσου. Οι προαναφερόμενοι παραμένουν στις Υπηρεσίες τους μέχρι την περίοδο των τακτικών μεταθέσεων, οπότε μετατίθενται με τη διαδικασία των παραγράφων 2-4 του άρθρου 15 του Π.Δ.100/2003.
 το οποίο δημοσιεύτηκε στις 29/09/2012 ένα ακριβώς μήνα πριν τις εξετάσεις.
Μια τροποποίηση που δε γνωρίζαμε και κανένας δε μας ενημέρωσε.
Αλλά ακόμη και αν το γνωρίζαμε με ποια λογική μας βάζετε να διαλέξουμε μεταξύ εξέλιξης και οικογένειας;
Με ποια λογική χωρίζεται ένα ζευγάρι που υπηρετεί στο ίδιο σώμα;
Με ποια λογική μας υποχρεώνεται να έχουμε δύο διαφορετικά σπίτια στις δύο άκρες της Ελλάδος με ότι αυτό συνεπάγεται; (ενοίκια, έπιπλα, λογαριασμοί, κτλ)
Με ποια λογική θα πρέπει να διασχίζουμε 700 χιλ και μια θάλασσα για να δω τον άνδρα μου και να ξοδεύω στην καλύτερη περίπτωση 500 ευρώ;
Και τέλος πως θα κάνουμε την οικογένεια που υπολογίζαμε; Μέσω τηλεφώνου;
Ναι εγώ δεν ήξερα αυτό το άρθρο. Ποιος έπρεπε να με ενημερώσει; ποια λογική υπόσταση έχει που εγώ δε μπορώ να αντιληφθώ; 

Υ.Γ Απόστρατου:Δυστηχως οι ηγεσίες μια ζωή έβλεπαν τους αστυνομικούς μονο σαν αριθμούς στις επωμίδες και τίποτα παραπανω!!!!!

zantepolclub

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου