Η χρήση των υποσυνείδητων μηνυμάτων μέσω ραδιοφώνου και τηλεόρασης..... ειναι αμφιλεγόμενη
τεχνική που εφαρμόζεται για να προωθήσει στον πληθυσμό, μια ιδέα συνήθως
όχι τόσο αποδεκτή ή αναμενόμενη ή να προωθήσει ένα προιόν.
Για τη πληροφόρηση των κομμάτων μπορεί να υπάρχουν καθημερινές δημοσκοπήσεις. Αυτό είναι κατανοητό.
Σε τί όμως χρησιμεύουν οι δημοσκοπήσεις που ανακοινώνονταν καθημερινά
απο τους τηλεοπτικούς σταθμούς την εβδομάδα των εκλογών;
Τί χρειαζόταν τη πληροφόρηση αυτή ένας πολίτης;
Τί θα μπορούσε να του
αλλάξει;
Μα, την επιθυμία του “τί” και “άν” θα πρέπει να ψηφίσει.
Τα υποσυνείδητα μηνύματα επηρρεάζουν κατά κόρο τους μεγαλύτερους σε
ηλικία, οι οποίοι διαθέτουν και περισσότερα δεδομένα στο χώρο του
υποσυνείδητου.
Για τους νέους υπάρχουν άλλα κόλπα, όπως π.χ.
το κόλπο της “έκθεσης” σε νέα δήθεν ενδιαφέροντα (οι διαφημίσεις είναι περισσότερο για τους νέους)
η δημιουργία αυτοματοποιημένων συνειρμών αντίδρασης σε στημένα
μελλοντικά γεγονότα (μέσα απο επιλεγμένες εκπομπές, ταινίες και
κατάλληλα πρότυπα)
η πρόσδεσή τους σε παθητικές ερμηνείες γεγονότων και μη κατανοητές
αντιδράσεις με βάση προεπιπλεγμένους χαρακτήρες (χρήσιμοι ηλίθιοι) σε
προκαθορισμένους ρόλους των ΜΜΕ.
Ο λόγος που τα κρυφά μηνύματα χρησιμοποιούνται για να περάσουν στο
υποσυνείδητο του κοινού είναι για να μη υπάρχει αντίδραση.
Το αυτό όμως
αποτέλεσμα προκαλείται και με τις δημοσκοπήσεις όπου τα αποτελέσματα δεν
χρειάζονται να είναι τόσο “κρυφά”, αφού εξυπηρετούν τον σκοπό για τον
οποίο ανακοινώνονται.
Δημοσκοπήσεις δεν πρέπει να δημοσιεύονται τη τελευταία εβδομάδα πρίν τις
εκλογές για να μη επηρρεάσουν αυτούς που πρόκειται να ψηφίσουν.
Λειτουργούν καθαρά σαν πλύση εγκεφάλου και θα έπρεπε να τις είχε
απαγορεύσει το ΕΣΡ, το οποίο φαίνεται δεν “κατέχει” το θέμα επικοινωνία
και προπαγάνδα βαρείας μορφής…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου