Η στήριξη στην ελληνική παραγωγή, η ποιότητα και η τιμή είναι τα βασικά κίνητρα των καταναλωτών
Στροφή στα ελληνικά προϊόντα πραγματοποιούν οι Έλληνες καταναλωτές προκειμένου να στηρίξουν την οικονομία και να συμβάλλουν στην καταπολέμηση της ανεργίας.
Σύμφωνα με την έρευνα «Καταναλωτής και Ελληνικό Προϊόν», που πραγματοποίησαν οι καθηγητές Γ. Μπάλτας και Π. Θεοδωρίδης από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Πανεπιστήμιο Πατρών αντιστοίχως και δημοσιεύει η «Καθημερινή», το 67% των καταναλωτών προτιμά τα ελληνικά προϊόντα έναντι των εισαγόμενων.
Μάλιστα, το 86,4% των καταναλωτών όταν βρίσκει ελληνικά προϊόντα τα προτιμά από τα εισαγόμενα, αν και το αντίστοιχο ποσοστό στην έρευνα του 2012 ήταν ελαφρώς υψηλότερο στο 87,24%.
Πρωταρχικό κίνητρο (συγκεντρώνει το 77% των απαντήσεων) για την επιλογή των ελληνικών προϊόντων είναι ότι οι καταναλωτές θεωρούν ότι έτσι στηρίζουν την ελληνική παραγωγή.
Δεύτερος λόγος (με ποσοστό 34%) είναι ότι θεωρούν πως τα ελληνικά προϊόντα υπερτερούν σε ποιότητα από τα εισαγόμενα, ενώ τρίτος λόγος με χαρακτηριστικά χαμηλό ποσοστό (μόλις 16%) είναι ότι αγοράζουν ελληνικά προϊόντα διότι είναι φθηνότερα από τα εισαγόμενα.
http://www.4news.gr/%